نرم افزار



از بارزترین ویژگی های نرم افزار گلدوزی ایران جک فارسی بودن آن است و کار کردن با آن برای کاربران ایرانی بسیار آسان و قابل فهم شده است. برخلاف سایر نرم افزارها که از ابزارها و منوهای بسیاری استفاده شده است در این نرم افزار فقط ابزارها و آپشن های لازم بکار رفته که با استفاده از این ویژگی، کاربرانی که از دانش کمی نسبت به نرم افزارها برخوردار باشند به سهولت و بدون سردرگمی می توانند تصویر مورد نظرخود را در این نرم افزار وارد کرده و کار طراحی گلدوزی خود را به راحتی انجام دهند.
با استفاده از تکنولوژی پردازش تصویر، تشخیص عکس به صورت خودکار و با سرعت بالا صورت می گیرد به این صورت که با حذف فرآیندهای طولانی طراحی الگوی گلدوزی، در زمان بسیار کوتاه در حد چند ثانیه فایل الگوی گلدوزی را به کاربر تحویل می دهد. هم چنین در این نرم افزار قابلیت تنظیم مواردی مانند تراکم، فاصله پرش، رنگ، جهت دوخت و ... به صورت اتوماتیک وجود دارد. سازگار بودن خروجی های استاندارد این نرم افزار با تمام ماشین های گلدوزی و پشتیبانی از نرم افزار های موجود از دیگر خصوصیات این نرم افزار می باشد.
هنگام کار با نرم افزار گلدوزی ایران جک بهتر است برای پارچه های لطیف طرح های گلدوزی ساده انتخاب شود طرح های گلدوزی بزرگ و پر حجم برای پارچه های معمولی و ضخیم مناسب میباشند. در صورت نیاز برای دوخت یک طرح گلدوزی مناسب کشش نخ؛ سوزن؛ کیفیت نخ؛ تراکم دوخت؛ رنگ و ... قابل تنظیم میباشد. اندازه طرح های گلدوزی توسط نرم افزار میتواند با حفظ استاندارد و زیبایی تراکم آن به صورت اتوماتیک تغییر یابد.


 
مزایا ...
محیط کاملاً فارسی
صرفه جویی در زمان
کیفیت بسیار بالای طرح ها
کاهش خطاهای دستی
ویژگی ها ...
نرم افزار م ایران جک آرشیوی بیش از ۱۰۰۰ نوع مدل از پیش طراحی شده و قابل گلدوزی دارد که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار میگیرد. این نرم افزار قابلیت نصب روی تمامی سیستم عامل های ویندوز را دارد و دارای بیش از ۳۰ نوع فونت مختلف فارسی و ۲۰۰ نوع قلم گلدوزی میباشد.
امکان استفاده از این نرم افزار گلدوزی در چرخ های صنعتی مانند چرخ های گلدوزی چند کله و نیمه صنعتی مانند چرخهای نمادوزی و  خانگی  وجود دارد. کاربرد نرم افزار گلدوزی ایران جک  در طراحی انواع لباس از لباس های مجلسی  ، روکش صندلی های خودرو و مبلمان خانگی، طراحي انواع دوخت پولك دوزي، تكه دوزي اتوماتيك، قیطون دوزی ، حکاکی، سنگ دوزی و قلاب دوزی می باشد.
استفاده از نرم افزار گلدوزی ایران جک  فرآیند طراحی مدل های گلدوزی را ساده تر می کند و با صرفه جویی در زمان، کاهش خطاهای دستی و کیفیت بالای طرح ها می توانید هنر و ایده های خود را به بهترین روش  ممکن اجرایی کنید.

 

مشخصات فنی محصول

ویدئو ها

نظرات مشتری