نرم افزار

بازدید نخست وزیر لی از کارخانه تولیدات ماش ین های دوخت صنعتی جک در Zhejiang Tizhou

31اردیبهشت 1397
خلاصه

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.

چکیده:

در روز 28 سپتامبر 2018 آقای لی ککیانگ نخست وزیر چین شخصا از کارخانه جک بازدید به عمل آوردند

یک تیتر سطح دو

در تاریخ 28 سپتامبر 2018 نخست وزیر لی کیکیانگ کارخانه جک را بازدید کردند.این شرکت متعهد به تولید هوشمندانه است و در طول هشت سال متوالی در زمینه ماشین آلات دوخت صنعتی رتبه اول را در سراسر دنیا داشته است.

یک تیتر سطح سه

در تاریخ 28 سپتامبر 2018 نخست وزیر لی کیکیانگ کارخانه جک را بازدید کردند.این شرکت متعهد به تولید هوشمندانه است و در طول هشت سال متوالی در زمینه ماشین آلات دوخت صنعتی رتبه اول را در سراسر دنیا داشته است.این تولیدات در بیش از 130 کشور دنیا به فروش میرسد و این "قهرمان نامرئی" صنعت میشود. لی ککیانگ گفته است "ماشینهای دوخت صنعتی سنتی است، من امیدوارم که از طریق نوآوری مداوم بتوانیداین  صنایع سنتی را به صنایعی نو و تازه تبدیل کنید. هیچ صنعتی قدیمی نیست فقط تنها معنای آن قدیمی گردیده است."

نظرات