نرم افزار

یک تیتر نمونه برای این مطلب که در صورت طولانی شدن به سطر دوم می‌رود و بصورت کامل نمایش داده می‌شود.

31اردیبهشت 1397
خلاصه

نماینده انحصاری چرخ خیاطی جک در ایران

در عصر روز 25 سپتامبر به همراه یو ویزانگ، مدیر امور مالی و ژانگ یونگفنگ، مدیر شبکه جهانی (CGTN) "اصلاح و بازگشایی چهل ساله." ، با رووان فود رئیس هیئت مدیره شرکت جک مصاحبه کردند.

رووان فود از ورود ژانگ ینفنگ و دیگران استقبال کردند و روند توسعه شرکت جک را برای آنان شرح دادند.رووان فود گفتتند "بیش از 20 سال است که جک به ارزشهای اصلی متمرکز است که شامل، مراقبت ،سادگی،و قدردانی و پی بردن به جوهره ی اصلی  مهارت و تمرکز بر صنعت تجهیزات دوخت است."

در نیمه اول امسال ،جک به بزرگترین میزان تولید و فروش در جهان و سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه ، بزرگترین تعداد برنامه های کاربردی ثبت اختراع و قوی ترین سود آوری شرکت های تجهیزات دوخت، تبدیل شده است.این موفق به کسب مدرک موسسه صنایع و فناوری اطلاعات در زمینه قهرمان فردی و همچنین سازمانی واثبات نوآوری و تکنولوژی ملی ،50 علامت تجاری برتر و دیگر عناوین افتخاری دیگر شده است.

جک از کارگاهی خانوادگی شروع ودر حال حاضر به عنوان اولین برند ماشین دوخت در فروش جهانی ، که حاصل اصلاحات و بازگشایی است، تبدیل شده است.

راوون فود امروز گفتند که جک با هدف قهرمان نامرئی در بخش صنعت تجهیزات دوخت بین المللی در حال فعالیت است. Bullmer آلمان شهرتی با نام "مرسدس" در صنعت ماشینهای برش به دست آورده است، MAICA  ایتالیا با بیش از 80 سال تجربه تمرکز خود را بر روی تجهیزات ساختن  پیراهن گذاشته است و VI.BE.MAC  پیشرو در صنعت امر ماشین های دوخت جین است.این سری از ادغام ها و خریدهای بین المللی اهمیت زیادی برای ارتقا تکنولوژی و تحقیق و توسعه جک دارد.و نقش بسزایی برای ساخت کارخانه جات هوشمند،تولید هوشمندانه و سرعت بخشیدن به بین المللی شدن جک دارد.

یی ویزنگ بسیا مفتخ است از موفقیت جک و ایشان به ژانگ یونفنگ  گفتند: "جک تبدیل به یک کارت تجارتی برای Taizho internastional M & A شده است و شرکت های بدست آمده توسط جک توسعه یافته اند."

ژانگ یوننگ فنگ از رووان فود برای توضیحاتشان تشکر کردند و عنوان کردند که "ایشان قبلا درباره موفقیت های جک شنیده بودند ولی در حال حاضر بسیار خرسند هستند که شخصا توانسته بودند که در این شرکت حضور داشته باشند."

این شرکت جک توسعه یافته و در حال حاضر پیشرو در صنعت ماشین های دوخت، از سالهای سختی شروع کرده است ولی در حال حاضر شهرت خوبی در عرصه بین المللی برخوردار است همانندکشور چین ، شرکت جک مثال خوبی برای نشان دادن سالهای سختی که چین گذرانده ولی حالا شهرت جهانی زیادی دارد است. هر قدمی برای اصلاح و باز سازی یک روند و قدم سخت است.

ژانگ یونگ فنگ از جک برای تولید هوشمندش تحسین و ستایش کرد."هدف روشن است "استراتژی روشن است و "چشم انداز دلگرم کننده است،من صادقانه امیدوارم که چین شاهد شرکتهای موفق بیشتری، مانند جک باشد."

اخبار مرتبط

نظرات